ח"כ דני דנון: "עדיין מצפה לתפקיד יו"ר הכנסת"

אייל ראובן No Comments on ח"כ דני דנון: "עדיין מצפה לתפקיד יו"ר הכנסת"

ח"כ דני דנון מהליכוד לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "זה התפקיד שאני חושב שאוכל לתרום בו בצורה משמעותית. אני מביא איתי את הניסיון בכנסת, בממשלה ובאו"ם. בסוף מי שקובע מי ימונה, אלו חבריי סיעת הליכוד" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הישורת האחרונה: ביום חמישי הקרוב תושבע הממשלה, ומה שנותר לעשות לאחר החתימה עם השותפים, זה לחלק את התיקים בתוך הליכוד.

ח"כ דני דנון, שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר", וחזר שוב על דרישתו להתמנות לתפקיד הנחשק של יו"ר הכנסת, למרות שנראה כעת שלנתניהו יש תוכניות אחרות.

דנון פתח את השיחה: "הקמת הממשלה לקחה יותר מידיי זמן. הגיע הזמן שתסתיים הסאגה ונוציא את השרים ממשרדיהם ונתחיל לעשות את מה שהבטחנו לבוחרים. אני מניח שביום חמישי הפאזל יושלם ונתחיל לעבוד".

"אני אמרתי בצורה ברורה שאני רוצה לקבל את תפקיד יו"ר הכנסת. זה התפקיד שאני חושב שאוכל לתרום בו בצורה משמעותית. אני מביא איתי את הניסיון בכנסת, בממשלה ובאו"ם. בסוף מי שקובע מי ימונה, אלו חבריי סיעת הליכוד, זו הצבעה חשאית".

דנון נשאל מה יעשה אם לא יקבל את התפקיד, והשיב: "לכהן כחבר כנסת זה כבוד ואחריות. אני מביא איתי את הניסיון בזירה הבינלאומית, וכרגע אני עוסק בלקבל את המינוי ליו"ר הכנסת. אני לא עוסק במה יקרה אם לא אקבל את המינוי".

על ההסתה נגד החרדים והממשלה אמר: "אנחנו צריכים ללמוד להתעלם, לשמאל אין מה לעשות אז הם הולכים לתקשורת ועושים קמפיין של הפחדות ואיומים. הציבור לא טיפש – אם נביא תוצאות אנשים יתעלמו ממה שכותבים. חובת ההוכחה היא עלינו".ץ

"עדיף שיהיו כותרות שליליות ואנחנו נהיה אלו שמובילים את המדיניות, ולא הממשלה שמכהנת עכשיו, פשוט צריך להתרגל לזה" אמר.

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות